Bakru of droom in Winti | Bakru
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Bakru of droom

  • 5 reactie(s)
  • 8990 x bekeken
  • 5 reactie(s) 8990 x bekeken
Gast

lina

bewerk
Bakru of droom
« Gepost op: 14 mei 2009, 11:36 »
Hallo iedereen,

Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Donderdagnacht werd ik wakker. Ik doe mijn ogen open, en wil naar de wekker kijken. Er staat echter iets recht naast mijn bed, gewoon naast me, naat mijn nachtkastje. Iets zwarts, gedrongen postuur. Het was geen mens, het figuur klopte namelijk niet. Ik voelde angst, ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, ik was gewoon bang. Ik kon niks doen. Ik heb me zo snel mogelijk omgedraaid en ben tegen mijn vriend aan gaan liggen, ik kon niet meer slapen, maar durfde ook niet te kijken of het er nog was.
Ik heb niet gekeken naar de ogen, of naar de voeten. Het enige wat ik er ooit van gehoord heb is dat de ogen rood zouden zijn, en de voeten omgedraaid. Ik durfde niet goed te kijken, dus ik heb dat niet gezien. Ik zag helemaal geen gezicht, alleen een zwart silhouet. Ik slaap sinds die tijd slecht. Pas sliep ik, en toen leek het net of iemand me wakker schudde. Wanneer ik in bed lig is er eigenlijk niks aan de hand, tot ik 's nacht weer na een paar uurtjes slapen onverklaarbaar wakker wordt. Ik voel dan gewoon dat er iets is, maar ik durf niet te kijken. Ik kan dan ook niet meer slapen.
Ik heb het dus maar een keer gezien.

Ik heb er vroeger wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit in geloofd. Ik ben zelf ook niet bezig met kwade dingen of iets dergelijks. Ik besprak het met mijn zus, die zei dat er misschien iemand jaloers was en dat hij daarom was gekomen. Ik zei het tegen mijn vriend, die zei dat ik het gewoon gedroomd had. Aan de ene kant weet ik zeker wat ik gezien heb, maar aan de andere kant is het misschien toch wel gewoon een droom.  Ik wil nu dus weten wat jullie denken, was het gewoon een droom, of toch een bakru. En hoe kom ik er vanaf. Ik slaap zo slecht de laatste tijd, dat ik gewoon de hele dag kapot ben, maar 's avonds toch niet kan slapen. Zou het ook nog wat anders kunnen zijn?

Lina




Gast

kantasi-gadu

bewerk
Re: Bakru of droom
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2009, 03:35 »
Hallo iedereen,

Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Donderdagnacht werd ik wakker. Ik doe mijn ogen open, en wil naar de wekker kijken. Er staat echter iets recht naast mijn bed, gewoon naast me, naat mijn nachtkastje. Iets zwarts, gedrongen postuur. Het was geen mens, het figuur klopte namelijk niet. Ik voelde angst, ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, ik was gewoon bang. Ik kon niks doen. Ik heb me zo snel mogelijk omgedraaid en ben tegen mijn vriend aan gaan liggen, ik kon niet meer slapen, maar durfde ook niet te kijken of het er nog was.
Ik heb niet gekeken naar de ogen, of naar de voeten. Het enige wat ik er ooit van gehoord heb is dat de ogen rood zouden zijn, en de voeten omgedraaid. Ik durfde niet goed te kijken, dus ik heb dat niet gezien. Ik zag helemaal geen gezicht, alleen een zwart silhouet. Ik slaap sinds die tijd slecht. Pas sliep ik, en toen leek het net of iemand me wakker schudde. Wanneer ik in bed lig is er eigenlijk niks aan de hand, tot ik 's nacht weer na een paar uurtjes slapen onverklaarbaar wakker wordt. Ik voel dan gewoon dat er iets is, maar ik durf niet te kijken. Ik kan dan ook niet meer slapen.
Ik heb het dus maar een keer gezien.

Ik heb er vroeger wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit in geloofd. Ik ben zelf ook niet bezig met kwade dingen of iets dergelijks. Ik besprak het met mijn zus, die zei dat er misschien iemand jaloers was en dat hij daarom was gekomen. Ik zei het tegen mijn vriend, die zei dat ik het gewoon gedroomd had. Aan de ene kant weet ik zeker wat ik gezien heb, maar aan de andere kant is het misschien toch wel gewoon een droom.  Ik wil nu dus weten wat jullie denken, was het gewoon een droom, of toch een bakru. En hoe kom ik er vanaf. Ik slaap zo slecht de laatste tijd, dat ik gewoon de hele dag kapot ben, maar 's avonds toch niet kan slapen. Zou het ook nog wat anders kunnen zijn?

Lina

Odi Odi,

Lina ik zou je voorstellen om naar een obia man/du-man te gaan zodat hij een luku voor je kan nemen.
Als je voor die tijd nog steeds last ervan hebt stel ik je voor om een kaars, bijbel en een glas met schoon water naast je ebd te zetten en voor het slapen gaan god even vragen om te zorgen dat alles goed. Ik weet niet als je iets van je eigen winties weet. Maar als je hun ook nog even vraagt en met respect vraagt als ze op je willen letten en voor een goede nachtrust kunnen zorgen. Zal je het probleem misschien niet hebben.

Maar de Du-man moet het verder regelen

Krakti, Kantasi-gadu

Gast

lina

bewerk
Re: Bakru of droom
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2009, 22:51 »
Bedankt voor de reactie. Nu heb ik het volgende probleem. Ik probeerde een afspraak te maken, maar dit ging niet. Ik ga altijd naar een hindoestaanse man in Den Haag. Hij zit de rest van het jaar vol, zolang wil ik liever niet wachten. Ik ben nu op zoek naar een andere, dit moet wel een goede zijn natuurlijk. Als iemand er een weet, laat dit dan aub weten. Ik kom zelf uit Breda...
Gast

jan klaassen

bewerk
Re: Bakru of droom
« Reactie #3 Gepost op: 09 augustus 2009, 13:00 »
Hallo iedereen,

Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Donderdagnacht werd ik wakker. Ik doe mijn ogen open, en wil naar de wekker kijken. Er staat echter iets recht naast mijn bed, gewoon naast me, naat mijn nachtkastje. Iets zwarts, gedrongen postuur. Het was geen mens, het figuur klopte namelijk niet. Ik voelde angst, ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, ik was gewoon bang. Ik kon niks doen. Ik heb me zo snel mogelijk omgedraaid en ben tegen mijn vriend aan gaan liggen, ik kon niet meer slapen, maar durfde ook niet te kijken of het er nog was.
Ik heb niet gekeken naar de ogen, of naar de voeten. Het enige wat ik er ooit van gehoord heb is dat de ogen rood zouden zijn, en de voeten omgedraaid. Ik durfde niet goed te kijken, dus ik heb dat niet gezien. Ik zag helemaal geen gezicht, alleen een zwart silhouet. Ik slaap sinds die tijd slecht. Pas sliep ik, en toen leek het net of iemand me wakker schudde. Wanneer ik in bed lig is er eigenlijk niks aan de hand, tot ik 's nacht weer na een paar uurtjes slapen onverklaarbaar wakker wordt. Ik voel dan gewoon dat er iets is, maar ik durf niet te kijken. Ik kan dan ook niet meer slapen.
Ik heb het dus maar een keer gezien.

Ik heb er vroeger wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit in geloofd. Ik ben zelf ook niet bezig met kwade dingen of iets dergelijks. Ik besprak het met mijn zus, die zei dat er misschien iemand jaloers was en dat hij daarom was gekomen. Ik zei het tegen mijn vriend, die zei dat ik het gewoon gedroomd had. Aan de ene kant weet ik zeker wat ik gezien heb, maar aan de andere kant is het misschien toch wel gewoon een droom.  Ik wil nu dus weten wat jullie denken, was het gewoon een droom, of toch een bakru. En hoe kom ik er vanaf. Ik slaap zo slecht de laatste tijd, dat ik gewoon de hele dag kapot ben, maar 's avonds toch niet kan slapen. Zou het ook nog wat anders kunnen zijn?

Lina

Speelt dit nog? Was het niet je eigen Obia die zich aan jou liet zien? Misschien was/ben jij een beetje ongelovig naar die Obia toe? Maar misschien wilde de Obia zich gewoon aan jou openbaren?

Het hoeft niet per defenitie slecht te zijn of iets te zijn wat er niet hoort.

Bang zijn in je eigen huis hoeft niet, nooit!!

Jan
Gast

lina

bewerk
Re: Bakru of droom
« Reactie #4 Gepost op: 07 september 2009, 22:34 »
Nee, ik heb nergens meer last van gehad. Ik heb nog wel eens nachten dat ik me niet op mijn gemak voel als ik in bed lig, maar verder niks meer gezien. Het zal dus wel goed zijn. Ik weet ook niet wat het was, maar ik denk meteen weer aan het ergste  :oops:.
Gast

kringdey

bewerk
Re: Bakru of droom
« Reactie #5 Gepost op: 31 oktober 2009, 19:57 »
 :star:
wat het ook mag zijn het is jouw huis, je mag noooit,neverrrr bang zijn in jouw huis.. Je huis is de veiligste plek die je je kan veroorloven. Het is nergens zo goed als thuis. Als iets of wat dan ook je bang maakt stel gerust de vraag  WIE BEN JE, HOOR JE BIJ MIJ, ZO NIET IK WIL DAT JE NU VERTREKT, ZEG DIT ZONDER ANGST MET ALLE KRACHT DIE JE HEBT ZONDER TE SCHREEUWEN. Zeg het met alle overtuiging dat het tot in de botten voelbaar moet zijn, stuur het naar het licht en noooit naar een ander. Jij bent DE BAAS  van je huis, waar je woont moet HEILIG zijn te veel mensen over de vloer maken straks dat je door de bomen het bos niet meer ziet en heeft die het gedaan. Als er maar een vriend/ vriendin langs komt weet je precies wie wat heeft uitgespookt, spreek liever ergens anders wat af soms.

Gerelateerde onderwerpen