Hotel in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Hotel

  • 1 reactie(s)
  • 549 x bekeken
  • 1 reactie(s) 549 x bekeken
Gast

Mike

bewerk
Hotel
« Gepost op: 02 juli 2019, 00:18 »
Ik droomde dat ik van een hotel naar een andere hotel ging.. de reden weet ik niet.. ik was met een 2 mensen.. het hotel had een grote ingang en was wit.. ik liet de sleutels aan de ingang van de hotel zien aan iemand om aan te tonen dat ik kamers had geboekt in het hotel. Dese sleutels waren van het andere hotel maar de man trapte erin en ik ging naar boven naar de kamers. Op eens was ik in een kamer de ik was met 2 mensen van mijzelf en er waren 2 oudere mensen in de hotel kamer. De 2 oude mensen dachten dat wij hun kinderen waren.. we probeerde deze mensen over te halen om een andere kamer te boeken omdat we meer privacy wouden. Tot zover was de droom. Het hotel was trouwens van hindoestanen achter de receptie was een meid die ik in het echt ken en er was ook een hindoestaanse zangeres in het hotel die daar werkte(mooie meid trouwens)




Gast

PM

bewerk
Re: Hotel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juli 2019, 13:28 »
Odi,

Het hotel, de kamers geven de gang van zaken. De sleutels zijn de vaardigheden, die je hebt om dingen gedaan te krijgen ook al het gaat niet altijd op de juiste manier.

Het hotel waren trouwens van hindustanen, deze kunnen staan voor je begeleiders maar ook familieboedel.


Gerelateerde onderwerpen