Buren die wisi sturen of neerzet wat te doen als het steeds weer gebeurd. in Waargebeurd | Ghost Story en Bakru Torie
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Buren die wisi sturen of neerzet wat te doen als het steeds weer gebeurd.

  • 16 reactie(s)
  • 14483 x bekeken
  • 16 reactie(s) 14483 x bekeken
Gast

miekee

Stel je voor !je heb buren tegen over elkaar.De ene buur doet niks,maar alleen door jaloesie afgunst en niks gunnen doen deze buren van alles om de overburen tebeschaden met zwarte magie.Gelukkig kan de overburen alles van tevoren zien en zo kan ze weghalen wat neer gezet word.Maar wat zouden jullie doen als het steeds maar weer gedaan word en hoe moet zo iemand zichzelf en gezin beschermen.Zouden jullie verhuizen of gewoon blijven wonen.




Gast

Don

Stel je voor !je heb buren tegen over elkaar.De ene buur doet niks,maar alleen door jaloesie afgunst en niks gunnen doen deze buren van alles om de overburen tebeschaden met zwarte magie.Gelukkig kan de overburen alles van tevoren zien en zo kan ze weghalen wat neer gezet word.Maar wat zouden jullie doen als het steeds maar weer gedaan word en hoe moet zo iemand zichzelf en gezin beschermen.Zouden jullie verhuizen of gewoon blijven wonen.

zoek een goede bonumang om je huis goed te beveiligen. waarom denk je dat bonumannen overuren maken.
zo druk hebben ze het om wisi maar weg te halen.

als je verhuist , kan je blijven verhuizen want bijna een ieder doet aan wisi.
wanneer je buurvrouw zo ziet, denk niet dat ze binnen niet aan wisi doet.
en kleur maakt niet uit blaka sma e wisi ma wat dacht je van krieng kleur sma.

moro ding kleur kring moro ding e wisi.
als je verhuist dan zal je blijven verhuizen want waar je ook gaat ze doen bijna allemaal aan wisi.

Gast

Bilo

Hoezo? een ieder doet aan wisi. Jezelf beschermen wilt niet zeggen dat je een wisi mang bent. Te de no mang feni ju, dan ju na wisi mang.

Mijn vraag is ook, moeten wij onze leven aanpassen aan dat van een ander? natuurlijk niet. Als je zuiver en rechtvaardig leeft, moet je gewoon je ding blijven doen.  

Je hebt geen bonuman nodig om jezelf te beschermen. Als je zelf alles van te voren kan zien, dan ben je al capabel genoeg om jezelf te beveiligen.

Good luck!
Gast

eigenrechter

als je voor 100% zeker weet wie die lagie sakasaka beesten zijn ,kan je het voor Anana laten ze krijgen het dubbel en dwars weer terug.

maar als je niet zo lang kan wachten ,kun je ze voor een paar tientjes laten op ruimen,zeg nou eerlijk zulke beesten verdienen niet te leven.
Gast

eigenrechter

Stel je voor !je heb buren tegen over elkaar.De ene buur doet niks,maar alleen door jaloesie afgunst en niks gunnen doen deze buren van alles om de overburen tebeschaden met zwarte magie.Gelukkig kan de overburen alles van tevoren zien en zo kan ze weghalen wat neer gezet word.Maar wat zouden jullie doen als het steeds maar weer gedaan word en hoe moet zo iemand zichzelf en gezin beschermen.Zouden jullie verhuizen of gewoon blijven wonen.

als jij en je gezin er kapot van gaan door die sakasaka wiesi beesten ,lijk mij dat je daar korte metten van moet maken
stel je verhuist dan is de volgene gezin die daar komt wonen de volgende  ,en dan weer de volgende ,
die wiesie sakasaka didibris zullen niet stoppen.maar het ligt aan u wat te doen,maar weet welAnana slaap niet.
Gast

Don

Hoezo? een ieder doet aan wisi. Jezelf beschermen wilt niet zeggen dat je een wisi mang bent. Te de no mang feni ju, dan ju na wisi mang.

Mijn vraag is ook, moeten wij onze leven aanpassen aan dat van een ander? natuurlijk niet. Als je zuiver en rechtvaardig leeft, moet je gewoon je ding blijven doen.  

Je hebt geen bonuman nodig om jezelf te beschermen. Als je zelf alles van te voren kan zien, dan ben je al capabel genoeg om jezelf te beveiligen.

Good luck!

Veel mensen doen aan wisi.
je hebt luku man en je hebt sabi mang.

zien wil niet zeggen dat je dan ook kan weg halen.
is een misvatting te denken omdat je kan zien kan je ook weghalen of beveiligen.
maak nooit de fout te denken,omdat je een droom krijgt sma du yu dat je ook kan weghalen.

een lukumang is nog geen obiamang.

zoek een goede bonumang nabi lasi
Gast

eigenrechter

voor die geld voor een bonumang ,kan je liever een blaffer kopen.


Gast

frek

zie je het al voor je, al die mensen die naar een bonu gaan om wisi weg te halen met een blaffer en in hun huis op lucht schieten.
ze gaan dan opgesloten worden, als gekken,dan werkt die wisi snel ja. hoe kan je een wisi bakru schieten in je huis die je niet eens ziet?
ze kunnen toch niet op iets schieten wat ze niet zien.
heel Haiti met een blaffer,  Half Suriname met een blaffer, zoveel mensen lopen met wisi.
ga beter naar de bonu , bescherm jezelf en gezin ipv op geesten te moeten schieten wat je nog verder van huis brengt.
Wisi kan je inderdaad gekke dingen laten doen.
daarom heb je bonu om je bij te staan :great:

Gast

eigenrechter

zie je het al voor je, al die mensen die naar een bonu gaan om wisi weg te halen met een blaffer en in hun huis op lucht schieten.
ze gaan dan opgesloten worden, als gekken,dan werkt die wisi snel ja. hoe kan je een wisi bakru schieten in je huis die je niet eens ziet?
ze kunnen toch niet op iets schieten wat ze niet zien.
heel Haiti met een blaffer,  Half Suriname met een blaffer, zoveel mensen lopen met wisi.
ga beter naar de bonu , bescherm jezelf en gezin ipv op geesten te moeten schieten wat je nog verder van huis brengt.
Wisi kan je inderdaad gekke dingen laten doen.
daarom heb je bonu om je bij te staan :great:

lees en begrijp, de persoon of de personen die jou en je gezin naar de klote willen helpen met hun wisie die moet je aan pakken, als je voor 100%weet dat het hun zijn die met die didibri laffe praktijken bezig zijn,om jou en je gezin naar de klote te helpen,anders kun je wel 100 keer per jaar naar de bonu gaan om het weg te halen wat die wisie beesten naar je sturen.dus om jezelf en je gezin en om andere te beschermen horen dat beesten niet vrij en blij rondt te lopen,maar weet A nana slaapt niet ,en zal jou ook lijden om af te rekenen met die beesten.
Gast

Kobie

 Eigenlijk moet dit strafbaar zijn niet normaal meer !!!!!!!!!
*

Offline bigie misie

  • ****
  • 200
  • Move like A angel fight like A devil
    • Bekijk profiel
Eigenlijk moet dit strafbaar zijn niet normaal meer !!!!!!!!!
Odi odi alla sma,

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Die mensen doden anderen zelfs door middel van wisie moord is moord of je nou een wapen gebruikt of wisie.

Ung tang bung,
Sosso lobi.
Gast

eigenrechter

Odi odi alla sma,

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Die mensen doden anderen zelfs door middel van wisie moord is moord of je nou een wapen gebruikt of wisie.

Ung tang bung,
Sosso lobi.

dus dat. somegi surinamers zijn jaloers gek en laf in hun kop daarom sturen ze wisie.
Gast

MIEKEE

MARKI E SORI NOW BIJ DEZE BUREN.HET MOET EEN LES ZIJN VOOR VELEN ZIJN,GA MENSEN ZONDER ENIGE REDEN GEEN KWAAD DOEN EN AL ZOU ER EEN REDE ZIJN LAAT MAAR GAAN WANT GOD SLAAP NIET EN ALLE GOED BESCHERMENGEL ZEKER NIET.HET IS TEURIG OM TEZIEN ,MAAR HET ZIJN HUN EIGEN HEBIS DIE TERUG GEKAATS ZIJN.
Gast

wasimbo dondroe

bewerk
Re: Buren die wisi sturen of neerzet wat te doen als het steeds weer gebeurd.
« Reactie #13 Gepost op: 17 januari 2014, 05:50 »
odi odi leden en bezoekers

als iemand een wisie voor mij zou sturen (wat overigens in het verleden al is gebeurt) , zou ik het verwijderen zonder dat de gene er lucht van zou krijgen. want van terug sturen of openlijk laten blijken dat je er werk van hebt gemaakt kan de sutiatie verergeren. brada nanga sisa , ik smeek jullie om aub geen vuurwapens aan te schaffen om je buren te knallen maar ga bij jezelf te rade. ieder mens heeft zijn krachtige bescherm winties gekregen , die verantwoordelijk voor hun zijn . ga op onderzoek over jezelf, zet een kaars en een glas water, ga in gebed . zet je principes en prioriteiten op de eerste plaats. geef je winties de ruimte om  je te beschermen en te begeleiden. dan hoef je niet van januari tot december naar een dumang/duvrouw te rennen. ienie wang mang na mang'f ing zegt men.
Gast

De bal

bewerk
Re: Buren die wisi sturen of neerzet wat te doen als het steeds weer gebeurd.
« Reactie #14 Gepost op: 17 januari 2014, 08:21 »
Hoezo? een ieder doet aan wisi. Jezelf beschermen wilt niet zeggen dat je een wisi mang bent. Te de no mang feni ju, dan ju na wisi mang.

Mijn vraag is ook, moeten wij onze leven aanpassen aan dat van een ander? natuurlijk niet. Als je zuiver en rechtvaardig leeft, moet je gewoon je ding blijven doen.  

Je hebt geen bonuman nodig om jezelf te beschermen. Als je zelf alles van te voren kan zien, dan ben je al capabel genoeg om jezelf te beveiligen.

Good luck!

Bullshit!

Wie de bal kaatst, moet deze terugwachten. Wanneer je ozettelijk iemand wisie toestuurt en het ook nog op de site zet wat je gedaan hebt met de persoon, dan heb ik geen meelijden.
Zie de topics hoe kan ik de wisie voorgoed terugsturen+ kan je iemand met naam en geboortedatum krooien, vastbinden. Droom over geesten± geesten oproepen, die niet hier horen alleen om een ander kapot te maken.

Je krijgt je rommel terug met een dubbel kacht en dan gaan we zien hoelang je het volhoudt. Wat mijn bigisma´s sturen zal of kan ik niet ongedaan maken. Na so de wroko. Het waren strijders en ze geven het niet op, ze gaan door tot je neervalt.

Na sang yu e saai na dati yu e maai!

We zijn blij met wisiebeesten dan weet je ook wat goed en kwaad is.

Na mi tak so!

Gerelateerde onderwerpen