Wat te doen met een boodschap in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Wat te doen met een boodschap

  • 1 reactie(s)
  • 1622 x bekeken
  • 1 reactie(s) 1622 x bekeken
Gast

ma baki

bewerk
Wat te doen met een boodschap
« Gepost op: 09 mei 2011, 22:58 »
Odi Odi lieve mensen,

Ik heb al een paar keer jullie hulp gevraagd bij het ontraffelen van mijn droom/boodschap.
Als ik droom droom ik vaak over mezelf of mijn oudste zoon (we beleven de gebeurtenis samen).
Ik weet nu dat deze dingen met andere zullen gebeuren maar ik kan er nooit vroegtijdig achterkomen door WIE.
Krijg meestal achteraf te horen dat zo iets is gebeurd met een kennis of familielid.

Soms krijg ik weer dromen waarvan ik de volgende ochtend zeker weet dat het iets betekend, maar de vraag is WAT.
Ben dan dagen bezig met puzzelen en steekwoorden te zoeken. Hier droom ik dan meestal over de persoon in kwestie (niet altijd)

En soms droom ik en dan weet ik niet of ik stiekem mijn verlangens op dat moment in beeld zet of dat het ECHT een Booschap is. Bij twijfel "wek" de droom de volgende avond weer op. Ook dit lukt soms en soms weer niet.
Wanneer ik droom beleef ik ook echt alles als ik huil in mn droom , word ik ook huilend wakker. Als iemand me aanvalt aan mn nek/keel, word ik ook benauwd wakker. Als ik wakker ben draai ik mn kussen om en ga dan weer verder slapen, als de droom weer terugkomt kan ik het soms stoppen (maak mn gedachte leeg).

Het is jammer dat niemand in mijn familie mij kan helpen met deze verschillende vormen van dromen. En ik weet zeker dat mijn oudste zoon (nieuwtijds kind/ lowe man) ook 'moeilijkheden'. Hij droomt vaak over zeemerminnen of praat soms (in tongen) in zijn slaap en is dan aan het vechten.(jullie willen niet weten hoeveel vuisten en klappen ik heb moeten incasseren). Hij is bang om alleen te slapen, grote jongen van 10 jaar.

Lieve mensen Wie kan mij vertellen hoe ik dit onder controle kan krijgen zodat ik vaker een goede nachtrust heb.
Bijvoorbaat DANK,

Ma baki  :sleep:




*

Offline broos

  • *****
  • 348
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Wat te doen met een boodschap
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2011, 17:46 »
Odi-Odi- ma baki .dit is een vorm van positieve aan wezigheid van een of medere van jou bescherm engelen
ik denkt dat er ook aandag word gevraagd .kort gezegd als je dat nog niet hebt gedaan , een begie , een gebed opstarten gericht naar al dat gene dat jou van al die info verziet. gewoon een goed gesprek mee voeren je hart luchten en tussen tijds ook bedanken. dat van jou zoon behoefd geen kwaad te zijn kan ook een bescherming zijn .bid en vraagt er zal geantwoord worden want de aanwezigheid is er.           


                                                                                                                          Broos.


Gerelateerde onderwerpen