Uma apuku in Winti | Apuku
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Uma apuku

  • 4 reactie(s)
  • 9146 x bekeken
  • 4 reactie(s) 9146 x bekeken
Gast

Apo

bewerk
Uma apuku
« Gepost op: 05 november 2010, 15:48 »
Beste mensen,

Ik heb onlangs een droom gehad, waarvan ik het idee heb dat het over een uma apuku gaat. Heb gezocht hierna maar het is me opgevallen dat er niet veel over deze winti geschreven word. Wel over de mannelijke apuku.
Is er iemand die me meer over deze winti kan vertellen?
Hoe ze zich voor kan stellen aan de mens? ( droomde over een grote donkere vrouw, ze droeg geel)
Hoe herken je haar? (de bewegingen en houding die ze aanneemt, nors of juist een safri winti?)
Wat je er maar van weet, bij voorbaat dank,

Apo




*

Offline Ingi 01

  • *****
  • 645
  • a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Uma apuku
« Reactie #1 Gepost op: 05 november 2010, 16:04 »
odi apo..

er zijn op de forum al een paar topics geopend over de uma apuku/ampuku mama...
kijk ff op de zoekfunctie.. :great:
gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!

Gast

Apo

bewerk
Re: Uma apuku
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2010, 16:08 »
oh ik zie t nu, ik zocht via google  :whistle: :smile: maar kon niets vinden, thanks   :great:
Gast

Willemklus

bewerk
Re: Uma apuku
« Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2012, 12:21 »
Sorry beste forummers, het is een oud topic maar ik zou graag wat meer info willen hebben over mannen die een uma apuku bezitten. De zoekfuntie werkt voor geen meter of mischien zijn de topics zo oud dat ze verwijderd zijn, in ieder geval bedankt  :animal0028:
*

Offline Aukie

  • *
  • 18
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Uma apuku
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2013, 18:02 »
kot wan luku voor de uma-ampuku, vraag haar wat ze wil als gudu en het komt zeker goed. De uma-ampuku is zeer sterk, sterker dan de mannelijke ampuku en zorgt voor heel wat problemen binnen een relatie. Ze heeft in het geestelijke sex met de man, is vreselijk jaloers en duldt geen andere vrouw, tenzij ze haar gudu heeft ontvangen. Mannen met een uma-ampuku kunnen meestal geen erektie krijgen en hebben ook geen zin in sex. Daarom, laat alles goed onderzoeken wat ze wil.
Aukie

Gerelateerde onderwerpen