eieren, bloed & geld in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

eieren, bloed & geld

  • 6 reactie(s)
  • 3228 x bekeken
  • 6 reactie(s) 3228 x bekeken
Gast

Liones

bewerk
eieren, bloed & geld
« Gepost op: 15 augustus 2012, 19:29 »
Odi odi allemaal,

Vanmorgen 2 korte dromen gehad:

Droom 1:

Ik was op een werkplek waar ik vroeger heb gewerkt een gevanenis voor jongens, het was etenstijd en ik deelde eieren uit. Ik zei tegen de jongens dat zij allemaal 2 eieren konden krijgen om te bakken, maar niemand luisterde. Uiteindelijk schreeuwde ik dat ze allemaal 2 eieren kregen. Op het moment dat ik mijn stem verhief was iedereen stil. Hierna begon ik de eieren uit te delen maar 2 jongens deden hinderlijk. Ze probeerde eieren te stelen waarop ik besloot om 2 jongens in hun cel te plaatsen. Eenmaal bij hun cel vroeg ik ze de eieren. De ene jongen gaf ze na aandringen maar de andere jongen wigerde. Ik werd boos en besloot hem te fouilleren en vond 1 ei die vanaf de band van zijn broek kwam ik bleef voelen en vond nog een ei, er bleven maar eieren komen en had in totaal 5 in e handenen snapte niet hoe het kon datde jongen zo veel eieren had kunnen stelen. Ik voelde hierna in zijn zakken en vond er een hand geld. Ik keek en zag munten (guldens). De jongen keek me lachend aan en ik vroeg hem hoe hij aan t geld kwam omdat zij geen geld binnen mogen hebben. Hij gaf mij geen antwoord en toen werd ik wakker. Ik weet nog goed dat ik niet snapte hoe hij aan zo veel eieren kwam en aan dat geld

Droom 2:

Ik ging naar de toilet en zag toen ik mijzelf afveegde dat het toiletpapier roze/rood was. Ik baalde en snapte niet dat ik weer ongesteld was geworden omdat ik het pas was geweest, ook baalde ik omdat ik die avondeen date had.En ook.toen werd ik wakker

Kan iemand mij helpen om deze dromen te verklaren?

Blessie Liones




Gast

Liones

bewerk
Re: eieren, bloed & geld
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2012, 17:15 »
Ehmmmm..niemand?

Gast

Liones

bewerk
Re: eieren, bloed & geld
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:45 »
Sang...35 x gelezen en echt helemaal niemand :frown:
Gast

Prodo misie

bewerk
Re: eieren, bloed & geld
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:15 »
Odi liones,

Pasensi:)

Droom1
Het uitdelen van eieren is een positieve ontwikkeling in een nieuwe periode. Orde scheppen in je leven en dat er ook naar je geluisterd wordt(lees: het stoppen van die 2 jongens in hun cel).
Je gaat ook geheimen ontdekken(Lees: jongen had nog 2 eieren en munten) in deze fase, geef de moed niet op, Het geloof cq vertrouwen in jezelf en je bigisma's moeten groter worden om deze fase te doorlopen.


Droom2
Deze droom is niet zo positief, het staat voor schande. Denk er goed overna voor dat je met deze persoon gaat daten.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen Liones.

Succes,
Prodo Misie
Gast

Liones

bewerk
Re: eieren, bloed & geld
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2012, 23:14 »
Odi PM,

Pasensi is niet me sterkste kant..im workin on that lol...maar bedankt voor je uitleg van me dromen..had al een klein vermoeden wat het ongeveer betekende maar wist t niet helmaal zkr!

Gran Tangi Sisa

Blessie Liones
Gast

NielsHolgersson

bewerk
Re: eieren, bloed & geld
« Reactie #5 Gepost op: 17 augustus 2012, 23:35 »
Ik denk dat deze droom u wilt uitleggen,haal geen vuile dingen op.
het onreine naar de reine brengen,ik hoop dat uw begrijp wat ik bedoel.


Mvg
Gast

Liones

bewerk
Re: eieren, bloed & geld
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2012, 09:19 »
Odi NH,

Ik begrijp wat je bedoelt!

Bedankt...blessie Liones



Gerelateerde onderwerpen