Droom over vodu in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Droom over vodu

  • 5 reactie(s)
  • 4297 x bekeken
  • 5 reactie(s) 4297 x bekeken
Gast

Len

bewerk
Droom over vodu
« Gepost op: 11 augustus 2010, 20:24 »
Hallo alle CCleden en gasten,dromenkenners,

Ik heb een droom die ik graag aan julliewil voorleggen.
Ik ben drager van een voduwinti.Met de familie hebben we het een ander gedaan en heb ik een voduwatra gehad.

Toen ik klaar was met baden,kwam er in mijn droom een donkere vrouw van middelbare leeftijd naar mij toe.
Ze zat in het raam en sprak tot mij.

Ze zei:"Die vodu heeft me gestuurd en ik moet je zeggen dat hij,de vodu,nu thuis is".Toen vervolgde zij met:"Ma a taki dat a dei san au kon tru tru,nanga alla bonjo bonjo ju o lon go na busi".(Dus,ik ga het bos inrennen met alle bonjo bonjo)

Verder zei die mevrouw dat we een bananenplant kunnen planten voor die vodu,omdat dat zou kunnen helpen om hem te kalmeren.
Aangezien ik in een flat woon,vroeg ik of ik het als binnenplant in mijn huis kon hebben.

Ze zei dat ze mij geen garantie kon geven dat het als binnenplant ook zou kunnen werken.

Mijn vraag is:Wat wordt er bedoeld met bonjo bonjo?

En moet ik die bananenplant letterlijk vertalen of heeft het wat anders te betekenen in die droom?

Graag jullie hulp en alvast bedankt daarvoor.

Mvg,

Len.




Gast

Henderik

bewerk
Re: Droom over vodu
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2010, 12:29 »
Odi,

Misschien bedoeld ze met al haar mek meki, modo modo zal komen.
dat ze zwaar zal komen.

bananen plant mag je in huis halen als je dat wenst.
Leba vodu , waarschijnlijk loopt ze met een leba.

meestal vraagt een vodu om een slingerplant de aivi of de kreton.

Hendrik

*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: Droom over vodu
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2010, 16:03 »
Hallo alle CCleden en gasten,dromenkenners,

Ik heb een droom die ik graag aan julliewil voorleggen.
Ik ben drager van een voduwinti.Met de familie hebben we het een ander gedaan en heb ik een voduwatra gehad.

Toen ik klaar was met baden,kwam er in mijn droom een donkere vrouw van middelbare leeftijd naar mij toe.
Ze zat in het raam en sprak tot mij.

Ze zei:"Die vodu heeft me gestuurd en ik moet je zeggen dat hij,de vodu,nu thuis is".Toen vervolgde zij met:"Ma a taki dat a dei san au kon tru tru,nanga alla bonjo bonjo ju o lon go na busi".(Dus,ik ga het bos inrennen met alle bonjo bonjo)

Verder zei die mevrouw dat we een bananenplant kunnen planten voor die vodu,omdat dat zou kunnen helpen om hem te kalmeren.
Aangezien ik in een flat woon,vroeg ik of ik het als binnenplant in mijn huis kon hebben.

Ze zei dat ze mij geen garantie kon geven dat het als binnenplant ook zou kunnen werken.

Mijn vraag is:Wat wordt er bedoeld met bonjo bonjo?

En moet ik die bananenplant letterlijk vertalen of heeft het wat anders te betekenen in die droom?

Graag jullie hulp en alvast bedankt daarvoor.

Mvg,

Len.

Beste Len het feit dat je zo een schone en mooie boodschap krijgt moet voor jouw en motivatie zijn om aan
de slag te gaan met je zelf. Kijk ik begrijp dat je zoals vele vragen hebt ik heb ook vragen en soms helpt
als een ander zijn visie geeft. Maar dit jouw niet sterker maken om je zelf te begrijpen. Want als iemand wat zegt
en het klinkt goed wilt nog niet zeggen dat het goed is. Als ik jou was met alle respect zou ik een kalebas nemen
nemen met wat water en in gebed gaan. Vraag wat de bedoeling is, vraag om antwoorden want ju na pikin if ju ben abi a sabi
i bo do dati sa ju mus fu du maar di i no abi a sabi, da na begi je begi a fodu nanga saka fasi safri safri.

Het kan goed zijn dat deze begeleider jou verteld dat deze een plek wilt hebben waar je je terug kunt trekken,
hoeft niks groots te zijn maar alleen de Konfu kan het je vertellen.

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
Gast

Len

bewerk
Re: Droom over vodu
« Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2010, 20:01 »
Hallo Hendrik en getyours,

Heel hartelijk bedankt voor jullie reacties.Ik ben zelf nog in gebed en vraag ook wat de boodschap is.

Maar met jullie reacties zal ik kijken wat ik ermee kan.

Mvg,

Len.
Gast

Len

bewerk
Re: Droom over vodu
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2010, 22:03 »
Beste getyours en Hendrik,

Ik heb na vele malen gebeden te hebben,vanmiddag de boodschap in mijn droom doorgekregen.
Het was heel duidelijk en ik weet nu ook wat er ons,mijn familie en ik,te wachten en te doen staat.

Mvg,

Len
*

Offline getyours

  • ******
  • 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
bewerk
Re: Droom over vodu
« Reactie #5 Gepost op: 15 augustus 2010, 00:06 »
Beste getyours en Hendrik,

Ik heb na vele malen gebeden te hebben,vanmiddag de boodschap in mijn droom doorgekregen.
Het was heel duidelijk en ik weet nu ook wat er ons,mijn familie en ik,te wachten en te doen staat.

Mvg,

Len

Bedankt dat je laat weten wat de stand van zaken zijn. Ik hoop dat je er mee aan de slag gaat.


mvg

Gerelateerde onderwerpen