Moeder met plasticzak over het hoofd in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Moeder met plasticzak over het hoofd

  • 2 reactie(s)
  • 1873 x bekeken
  • 2 reactie(s) 1873 x bekeken
bewerk
Moeder met plasticzak over het hoofd
« Gepost op: 14 mei 2012, 16:14 »


Odi odi alle lezers,

Heb onlangs een droom mogen ontvangen maar heb er niet veel van onthouden.
Wat ik me kan herinneren is dat ik ergens bij iemand vermoedelijk bij mijn zus thuis was.
Ik zag dat mijn moeder en een andere zus in een glazenkamer zaten die in de woonkamer was.
Er werd van buitenaf luchtdruk of iets toegediend . Ik zag dat zo met het blote oog dat  ze iets als winddruk en dergelijke mee kregen. Ik zag toen ook dat me moeder  een plasticzak over het hoofd had doordat ze wat kwetsbaar is ivm met hart.(me moeder heeft ook last van het eerst)
Ik was er een beetje boos over en wou weten wie  die zak over haar hoofd heeft gedaan.
Daarna bevond ik me in de gang en hoorde een ruzie buiten op de galerij.
Een meisje die ik enigzins van vroeger ken ging bij haar vriend maar ze kregen altijd ruzie ofzo.
Mijn zwager vertelde mij dat die buren van hun altijd zo leefde.
Dat heb ik nog kunnen onthouden van mijn droom.
Ik werd om een uur of  zes wakker.
Maar ik maak me eerlijk gezegd zorgen want  wat is die zak over mijn moeders hoofd.
Heeft iemand en uitleg?
Groetjes Sabi so




Gast

Prodo misie

bewerk
Re: Moeder met plasticzak over het hoofd
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2012, 12:41 »
Odi Odi,

Dromen over een zak op iemands hoofd wilt zeggen: iemand is met je moeder bezig in negatieve zin en degene wilt niet dat ze erachter komt. Jij hebt de wil en de moed om dat voor haar te onderzoeken wie degene is door te bidden met je bigisma's. Beki deng tja  boskopu kong na kring suma e probeer ju mama uit.

Een ding mocht er ruzie zijn in je buurt met wie dan ook, bemoei je er niet mee. Frede mang ede no e broko.

Lespeki fasi,
Prodo Misie

bewerk
Re: Moeder met plasticzak over het hoofd
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2012, 13:48 »
Odi Prodo misie,

Hartelijk dank voor je uitleg.
Deze droom gaat dus letterlijk over me moeder.
En ik zal het goed onthouden als er ruzie om me heen is dat ik me er niet mee bemoei.

Tangi fu prati yu koni nanga mi.
Odi Sabi so

Gerelateerde onderwerpen