Santa je je wie weet hier meer over? in Waargebeurd | Ghost Story en Bakru Torie
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Santa je je wie weet hier meer over?

  • 3 reactie(s)
  • 2804 x bekeken
  • 3 reactie(s) 2804 x bekeken
*

Offline bigie misie

  • ****
  • 200
  • Move like A angel fight like A devil
    • Bekijk profiel
bewerk
Santa je je wie weet hier meer over?
« Gepost op: 26 oktober 2012, 20:55 »
Odi alla sma,

De Santa jeje wie kan mij hierover meer vertellen,wat is zijn haar functie in de geesten wereld?
Hoe weet je als persoon dat je er eentje bezit,en wat kan je voor deze jeje doen?




*

Offline Loverboy

  • ******
  • 6541
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Santa je je wie weet hier meer over?
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2012, 06:14 »
Odi alla sma,

De Santa jeje wie kan mij hierover meer vertellen,wat is zijn haar functie in de geesten wereld?
Hoe weet je als persoon dat je er eentje bezit,en wat kan je voor deze jeje doen?

Odi,

In dede singi hoor je ook weleens, santa engel kong tiki ing.

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy

*

Offline love-ly

  • so so lobi
  • ******
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: Santa je je wie weet hier meer over?
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2012, 06:50 »
Odi odi BM,

Een santa jeje is een heilige geest, de santa jeje komt bij zowel de mens als winti voor
Als een mens de santa jeje bezit dan is hij/zij een uitverkorene en heeft dan een bepaalde funcrie op aarde
Er zijn bepaalde winti's die op gezegend zijn met de santa jeje.
Eem mens die uiterkoren is en dus die jeje bezit moet rein zijn van hart en geest, niet alleen naar zichzelf toe, maar ook naar zijn/haar medemens
Met de santa jeje ben je een brug tussen de levende wezens en god en de overledenen.

Na so,

Love-ly
It's a Love-ly thing
Gast

peggyC

bewerk
Re: Santa je je wie weet hier meer over?
« Reactie #3 Gepost op: 02 december 2012, 23:48 »
Odie odie,
De Santa Jeje is de Heilige geest.  Ik zou je zoveel over hem kunnen vertellen maar ik wil geen valse informatie willen geven. Er is veel dat je over hem te weten kan komen als je de bijbel leest. Vooral nieuwe testament. Daarin praat Jezus over de heilige geest. Daar kom je meet te weten. Zoek het maar op
PC

Gerelateerde onderwerpen