Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik. in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.

  • 6 reactie(s)
  • 4973 x bekeken
  • 6 reactie(s) 4973 x bekeken
Gast

taki taki no de

bewerk
Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Gepost op: 22 juni 2012, 10:08 »
Odi Odi,

Ik kreeg vanmorgen een kriengboskopoe. Ik droomde dat ik in Su was. Ik was samen met mijn ex en nog een
collega in het huis. Me collega, lag op de vloer. Hij had een korte broek aan en onder die broek vandaan zag
ik een hele hoop kettingen om zijn dijbeen heen, met pa money en andere kralen. Me ex zij, dat me vader
voor de poort stond. Ik ben naar buiten gegaan om die poort open te maken en zag dat me vader ook andere
familieleden had meegenomen. O.a. me oma tantes en nichten. Er was ook een andere onbekende dame bij.

Toen ze binnen waren. Deden de mensen een grote blauwe sarpoesie stof over die onbekende dame heen.
Ze deden rituele dingen onder die doek. Wij zaten in de kamer met zijn alle tot ze klaar waren.
Ze riepen mij uit de kamer en zeiden, dat ik onder die doek moest gaan staan met mijn gezicht naar die dame
toe. Ik ben onder die doek gaan staan, met mijn hoofd tegen haar hoofd aan. Opeens voelde ik hoe een slang
mijn buik uit kroop. Toen hebben ze die doek van ons weggehaald. Die dame vroeg toen enthousiast, voelde je
hoe die slang vanuit jou buik in mijn bruik kroop. Toen zei ik ja.

Ik ben toen in de kamer gaan zitten bij de familie. Ik vroeg aan een nicht van me, waarom ze dit gedaan hadden.
En vroeg toen aan haar, of het niet zo is dat winti's gaan waar ze willen gaan. Toen zei ze, ja joe wani njang
soso soto soep a winti wani njang pom, dat miki. Ik was helemaal stil weggevallen en kon eigenlijk geen vragen
meer stellen zo verbouwereerd was ik. Toen vroeg een tante aan me nicht, na joe abi wan bere winti ooktoe.
Toen zei ze nee. Mi abi ?Kart? of ?Trak?, mi sisa abi na bere winti. Toen vroeg me tante, ma fa i sisa o doe dan,
a no de toemsi hebi gi ing? Toen zei ze nee me zus heeft al e.e.a. werkzaamheden gedaan. Ik hoorde hoe dat
onbekende dame, naar wie die slang was gegaan bezig was met nog een dame in de badkamer. Toen zei me
vader ik hoop dat ze die badkuip los kunnen halen en dat het niet te zwaar voor ze is om mee te nemen.

Toen ik wakker werd was ik echt geschokt om deze droom, het houd mij erg bezig.

Ik haal hieruit dat een winti van me is weggegaan, naar iemand anders, of is weggenomen. Zie ik dit verkeerd?
Of heeft deze boodschap een andere betekenis, zoniet, wat kan de reden zijn dat de winti bij mij weggaat en
bij iemand ander wilt huizen, dat kan ik niet uit deze boodschap halen. Ja dat hij liever pom, dan souto soep eet
maar ik neem aan dat ik dat niet letterlijk moet nemen.

Kan iemand mij vertellen wat deze boskopoe betekend.

Odi nanga Lespiki




Gast

taki taki no de

bewerk
Re: Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2012, 18:53 »
Odi,

Vanmorgen had ik gebeden en gevraagd voor verduidelijking. Vanmiddag kreeg ik deze boodschap.

Nu bevond ik me in een ander huis met heel veel mensen. Op een gegeven moment liepen alle mensen naar buiten.
Ze liepen naar een huis aan de overkant. Ik wachte tot dat merendeels van de menigte aan de overkant was, om vervolgens ook naar de overkant te gaan. Er waren 2 buitendeuren op twee meter afstand van elkaar. Voor de rechtse deur stonden een paar mannen te praten.  Ik wist niet wie ze waren en vond dat de eigenaar, de deur opslot moest doen, aangezien alle mensen aan de overkant waren.  Ik vroeg toen aan een collega wie die mannen waren en of die deur niet opslot moest. Toen zei 1 van de mannen: Ik woon hier, dus maak je niet druk.

Ik ben naar de overkant gegaan en zag mensen op balkon zitten. Een dame zat op een stoel en ze las in een bijbel. Dus ik ging er vanuit dat het een bijbeldienst zou zijn. NU maakte ik de deur open en het was opeens donker. Ik was op een boiti plaats. Er waren op verschillende plaatsen kampvuur en fakkels voor verlichting.  Het was er druk met mensen. Er was ook een auto, daar was ik in gestapt. Er zater drie dames in. We spraken en lachte. 1 dame had figuurtjes onderhuids bij haar mond. Alsof er iets ondhuids was in gekerfd. Je ziet dit vaak bij Afrikaanse stammen.

Ik stapte kort daarna uit de auto. Toen kwam me moeder met een kelk met bruin water naar mij toe. Het leek op een aftreksel, van wiriwatra. Ze ze tegen mij: die andere zijn al gebaad, nu is het jou beurt. Ik zei boos tegen haar, dat niemand water op me hoofd moest gooien en dat ik goed was zoals ik was. Toen heeft me moeder een tante van me erbij gehaald om de klus te klaren. Die tante probeerde me over tehalen, maar ik hield voet bij stuk. Ze heeft me toen stevig vast gehouden en heeft toch geprobeerd om water over me heen te gooien, maar het water raakte me bijna niet, op een paar spettertjes na. Ze liep toen weg.

Ik sprak nu weer tot die dames, die in de auto zaten en nog een vrouwelijke collega. Zij liet mij een mooie oorbel zien, die van figuurtjes en kleur veranderde als je het bewoog. Ik zag op een gegeven moment achter me een tafel met twee stoelen staan. Op de tafel lag een bord met kruit en vuurwerk met een lont eraan. Me tante kwam weer naar mij toe en zei: So je moet met je moeder aan tafel gaan zitten en dan moeten jullie kruit over elkaar heen gooien als jullie een knal horen. Ook hier zei ik nee tegen. Nu probeerde ze me weer te dwingen en ze begonnen aan me te trekken. Ik lag op een brancard met touw of iets in me mond  en een hele hoop kruit met een lontje. Me handen en benen hadden ze vast gebonden. Het was me toch gelukt om op te staan. Ze hadden het lontje in me mond aangestoken. Ze probeerde me mond open te houden zodat ik het kruit niet uit kon spugen. Eindstand is het me toch gelukt om het kruit uit te spugen, voordat het kruit in mijn mond zou knallen. En toen werd ik wakker.

Ik hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen met het ontcijferen van deze boodschappen.
Alvast bedankt.


Odi nanga lespeki,
TTND

Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2012, 01:07 »
Odi Ttnd,

Familie is met je bezig op een slechte manier. Ze willen jouw winti in hun bezig krijgen/ gebruiken.
het kan ze lukken als je hun blijft vertrouwen. Misschien is het ze al gelukt en zie je nu wat en hoe ze het hebben gedaan.

Je krijgt wel hulp en bescherming maar ook daar vertrouw je niet op.

Wil je snel antwoorden en een oplossing dan zul je naar een kenner moeten gaan. De manier waarop je alles zelf doet kost tijd en moeite. Is ook een verwarrend proces. Wat je ook doet, kragti. Mi ondrofeni a sem nanga famirie.

Jaroesoe na wan takru siki.

Pikien Moesje
Gast

taki taki no de

bewerk
Re: Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2012, 08:12 »
Odi Pikieng Moesje,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het is namelijk zo, dat ik mij helemaal gedistantieerd heb van mijn familie. Sindsdiens, leef ik mijn leven veel rustiger en rustiger. Het probleem is, dat ik geen bigisma's aan me zijde heb, die ik om advies kan vragen. Ik was ooit naar een vrouw geweest, maar heb alle gegevens van haar kwijt geraakt en tevergeefs nooit meer terug kunnen vinden.

Het geen wat jij aanhaald in je uitleg spookt ook door mijn hoofd, toen ik mijn eerste droom kreeg.
Namelijk; Zijn ze me aan het uitproberen, of is het gelukt. Ik zal zoiezo bidden om een antwoord hierop te krijgen.
Oja......, dat had ik al gedaan en de tweede droom, was eigenlijk het antwoord erop. Maar ik kan het antwoord niet in die droom terug vinden. Ik zou het inderdaad fijn vinden om toch ook een lukumang te raadplegen.

Odi Odi,

Ttnd
Gast

Prodo misie

bewerk
Re: Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2012, 16:28 »
Odi TTnd,

Jewschrijft dat je geen bigisma aan je zijde hebt. Je bent helemaal niet alleen. Zoek geen hulp bij de mens, begint bij De heer en je bigisma(s) en de menselijke hulp komt vanzelf.

Ik leef met je mee, distantieren wilt ook zeggen meer problemen en dat ondervind ik dagelijks, maar ik heb gezegd: Ik val niemand lastig, maar de gene die bij op de stoep staat, heeft een probleem.

Jouw familie dacht dat je achterlijk was en dat je er niet achter zou komen wat ze hebben geflikt, maar je ziet het. Je krijgt alles en alles te zien. Je hoeft geen wrok te hebben, volg de juiste weg en dan kom je de juiste mensen tegen. Ze vergeten dat wanneer je iets met iemand doet, dat ze vrijgesteld zijn, maar God's molen draait langzaam maar zeer zeker.

Dit is mijn pleidooi.

@ Pikien Moesje: mooie uitleg.

Blessings,
Prodo Misie
Gast

Pikien Moesje

bewerk
Re: Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2012, 00:08 »
Odi odi,

@ Prodo Misie dank je wel. En ook dat je die aanvulling hebt gedaan. Klopt voor 100%

@Ttnd, Prodo Misie is zo een juist persoon die je hier bent tegengekomen. Joe no sabi eng maar toch a gie joe wan advies san boen. En een advies waar je wat mee kunt.

PM
Gast

taki taki no de

bewerk
Re: Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.
« Reactie #6 Gepost op: 27 juni 2012, 09:55 »
Prodo Misie,

Jij ook heel erg bedankt voor je advies. Ik ben op weg en bid dat alles goed komt.

Mvrgr,

TTND  :love:



Gerelateerde onderwerpen