vast in suriname in Dromen | Topic
maak hier een luku afspraak
Header Praktijk Baaswaterval

vast in suriname

  • 4 reactie(s)
  • 2318 x bekeken
  • 4 reactie(s) 2318 x bekeken
*

Offline unknown

  • *
  • 13
  • Burn bad minded
    • Bekijk profiel
bewerk
vast in suriname
« Gepost op: 24 februari 2009, 19:27 »
odie odie alla sma

 ik ben een jong meisje van 24 jaar en droom heel vaak dat ik vast zit in suriname in me droom zie ik hoe ik op vakantie ga met vriendinnen een maal aangekomen heb ik niks bij me geen koffer met kleren geen geld helemaal niks dan zie ik me zelf lopen in su praten met mensen  ik maak me alleen maar druk dat ik helemaal niks bij me heb voor de rest is het wel gezellig ben niet alleen enzo ik droom dit vaak en ben heel benieuwd wat het betekend of een beetje in de buurd met vriendelijke groeten




*

Offline agidakompe

  • ****
  • 137
  • tangi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: vast in suriname
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2009, 20:49 »
ik denk dat het je jeje is. schatje die gaat ook wandelen. overal soms op plaatsen  waar je normaal als mens niet mag komen. je moet kijken kan ook de kromantie zijn. is een ingeving ik ben ook lerende.ik hoor het

*

Offline meljo

  • ******
  • 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: vast in suriname
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2009, 21:21 »


Odi,

Ben je wel eens naar Suriname op vakantie geweest en wil je er graag weer naar toe?

Groet,

Meljo
*

Offline unknown

  • *
  • 13
  • Burn bad minded
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: vast in suriname
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2009, 18:09 »
bedankt voor jullie reactie       ik begrijp dat me jeje wandeld maar ik vind het zo raar dat ik nooit iets bij me heb als of ik verdwaald ben ofzo dat idee vind ik eng ik ben zelf iemand die heel sterk controle wil hebben zzet me zelf niet graag in posieties waar ik geen controle over mij leven heb voel me in me droom ook heel sterk verdwaald maargoed

ik ben 2 jaar geleden voor het laast naar su geweest en ben in me hele leven 5 keer geweest  wil wel weer gaan maar dan met een leuke groep vriendinnen niet meer alleen met famillie bij famillie heeft dat er meschien iets mee te maken  alvast bedankt groetjes
*

Offline agidakompe

  • ****
  • 137
  • tangi
    • Bekijk profiel
bewerk
Re: vast in suriname
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2009, 20:17 »
is toch goed dat je geen bagage hebt meegenomen, je bent vrij geen foeka of hebi die je bij je hebt. maar denk erom is niet jij die in de droom naar suiname gaat maar het is de geest zelf. kijk ik weet ook niet veel maar is wat ik mee heb gekregen. maar ik onderzoek verder ja

tang bung mi goedoe

Gerelateerde onderwerpen